duminică, 22 iulie 2012

Interviu cu vizantea

Stardoll: Buna!
vizantea: Buna!
Stardoll: Esti pregatita sa incepem?
vizantea:Ok
Stardoll: In primul rand vreau sa te intreb daca iti place StarDoll cu adevarat?
 vizantea: Da, imi place foarte mult. Tot timpul de pe calculator il petrec de obicei numai pe stardoll.
Stardoll: Iti plac animalele?
vizantea: Da, imi place sa descopar noi specii, dar si sa am grija de ele.
Stardoll: Ok, am inteles. Ai vreun animal de companie?
vizantea: Am avut doi caini, o catelusa si un caine lup. In prezent, am doar o alta catelusa ,de rasa pitica.
Stardoll: Aha .Care este vedeta ta preferata?
vizantea: Pai...nu pot spune ca am o vedeta preferata. Im iplac mai multe. 
Stardoll: Bine! Tii mult la prieteni, la familie sau chiar la dusmani?
vizantea: Da
Stardoll: Crezi ca esti o persoana perfecta?
vizantea: Nu chiar, toata lumea are defecte.
Stardoll: Asta asa este. Ce crezi despre oamenii care se cred...sa zicem ” buricul pamantului”, fii sincera?
vizantea: Pai, nu prea stiu ce sa zic. Acei oameni......se lauda prea mult, si nu este prea bine.
Stardoll: Da. Iti place sa inveti?
vizantea: Da, de ce nu?
Stardoll: Intrebam pentru ca stiu ca unora, nu mie, nu le place sa invete.
vizantea: Da stu asemenea persone dar nu dau nume. Mie una imi place. Descopar noi lucruri interesante
Stardoll: Da, iti este folositor in viata.
vizantea: Asa este!
Stardoll: Acum sa mai vorbim si despre StarDoll: Iti plac acele mesaje de genul „ Daca faci asta primesti 900 de starolari, Vrei 200 de haine gratis? trimite acest mesaj la ....”?
vizantea: Nu, nu-m plac!
Stardoll: Sunt niste minciuni!
vizantea: Exact!
Stardoll: Ce parere ai despre cuplul Selena Gomez & Justin Bieber? Esti si tu una dintre fanele inebunite dupa acesta, spune-ne sincer!
vizantea: Mie mi se par un cuplu chiar dragut...Nu sunt inebunita dupa el, doar imi place cum canta.
Stardoll: Am inteles. Asta a fost! Multumesc ca ai participat la acest interviu!
vizantea: Multumesc, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu